duminică, 11 februarie 2018

Malta - Popeye Village

Dupa ce am vizitat unul dintre satele care isi au originile in antichitate, satul pescaresc Marsaxlokk, ne-am gandit sa vizitam si unul dintre cele mai noi sate construite in Malta, Popeye Village. Acesta nu este de fapt un sat locuit, ci este platoul pe care a fost filmat in anul 1980 filmul musical "Popeye". In prezent este un parc tematic pentru copii de orice varsta. 
Cel mai probabil va amintiti de Popeye marinarul din desenele animate care isi umfla muschii imediat dupa ce manca o conserva cu spanac, avand nevoie de forta pentru a-si salva prietena, Olive, rapita in mod repetat de rivalul lui, Bluto.
Din Sliema am luat autobuzul 222 (care trece si prin St. Julian's) pana la Melieha de unde ne-am continuat drumul cu autobuzul 101 care opreste in fata platoului. In statia in care am coborat din 222 oprea si autobuzul 101, dar pentru a ajunge in 5-10 minute la Popeye Village, am traversat strada si am luat autobuzul 101 in celalalt sens. Din Valletta puteti lua autobuzele 41 sau 42 tot pana la Mellieha si apoi sa schimbati cu autobuzul 101.
Biletul de intrare pentru pachetul de iarna a costat 10.50 euro/adult (8.50 euro/copil) si a inclus: intrarea pe platoul de filmare, acces la terenurile de mini-golf, vizionarea unui documentar de 15 minute despre filmul Popeye, demonstratii live de creare a bijuteriilor din argint (si posibilitatea de a cumpara), vizitarea atelierelor lui Mos Craciun, o vedere gratuita si un pahar cu vin fiert. Biletul ar mai fi inclus si o plimbare de 15 minute cu barca, dar nu a fost posibil din cauza conditiilor meteo.
A fost pastrat decorul original de pe platoul de filmare, iar majoritatea casutelor pot fi vizitate si in interior. Astfel, puteti vizita primaria, scoala, posta si altele.

Terenurile de mini-golf cu vedere catre un alt (mini) golf ☺
In interiorul satului se gasesc si atelierele lui Mos Craciun in care elfii pregatesc de zor cadourile pentru copiii cuminti.☺In anumite zile era prezent chiar si Mos Craciun care impartea cadouri copiilor.
Dupa ce am vizitat casutele de pe platoul de filmare, ne-am oprit la terasa pentru paharul de vin fiert inclus in bilet si pentru a admira privelistea.
Puteti admira satul lui Popeye si din exterior:

La intoarcere am luat autobuzul 101 pana in Mellieha, pana in statia comuna cu autobuzul 222 catre St. Julian's si Sliema. Autobuzul 222 vine din Cirkewwa, fiind deja plin cu cei care se intorc din insula Gozo, iar in statia comuna mai opresc si alte autobuze, motiv pentru care statia poate fi foarte aglomerata. Noi am ales sa mergem o statie pe jos (cateva sute de metri) in sens invers unde am asteptat autobuzul mai relaxati, pe plaja.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu